شرایط مرجوعی و لغو سفارش

مشتریان گرامی می توانند چنانچه پس از تحویل کالا و قبل از نصب محصول از خرید خود منصرف شده اند پس از هماهنگی با کارشناسان فروش ياشيل کالا نسبت به مرجوع کردن سفارش خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است به درخواست های مرجوعی که پس از نصب محصول ثبت شده باشد ترتیب اثر داده نمی شود.كالاي مرجوعي پس از بازگشت به انبار ياشيل كالا توسط كارشناسان مجموعه مورد بررسي قرار مي گيرد و در صورت مشمول بودن شرايط مرجوعي وجه به حساب مشتري مرجوع ميشود
چنانچه به هر دلیل سفارش مشتری که پرداخت و قطعی شده است لغو شود، وجه پرداختی حداکثر در مدت ۴۸ ساعت کاری به حساب بانکی به نام مشتری (شخصی که در سفارش آنلاین ثبت شده است) واریز خواهد شد.

کالاهای شرکتی در فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا به صورت پلمپ به فروش می رسند و مسئولیت هرگونه خرابی و نقص در کالا برعهده واحد خدمات پس از فروش شرکت صاحب برند می باشد و فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا در این زمینه مسئولیتی به عهده ندارد.
شرایط پرداخت در محل
مشتریان ساکن استان تهران و البرز می‌توانند برای خرید کالاها روش پرداخت در محل را انتخاب کنند. در این روش ٦ درصد به عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت می شود.
ساکنین سایر استان ها (به جز تهران و البرز) برای خرید کالاها می توانند از طریق درگاه های پرداخت هزینه فاکتور را واریز نمایند و پس از آن کالا برای ایشان ارسال می گردد