قوانین ثبت سفارشات

سفارش ثبت شده در فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا با ارسال کد سفارش از طریق پیامک به مشتری در نوبت پردازش قرار می گیرد. در صورت اتمام موجودی کالا در انبار پیش از پرداخت هزینه كل و قطعی شدن سفارش، حق کنسل کردن آن سفارش برای فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و محاسبه ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا، حق بلا اثر نمودن سفارش یا خرید انجام شده توسط مشتری، برای ياشيل کالا محفوظ است.
درج اطلاعات صحیح و کامل در فرم سفارش آنلاین برعهده مشتری می باشد و درج اطلاعات توسط مشتری به منزله ی مورد تایید بودن صحت آن است بنابراین در صورتی که اطلاعات ناقص یا نادرست باشد، سفارش مشتری برای ياشيل کالا قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. درج نشانی کامل و کدپستی صحیح جهت تحویل سریع کالا و شماره تماس ثابت و همراه جهت ثبت سفارش توسط مشتری الزامی است و در صورتی که اطلاعات ذکر شده صحیح و کامل درج نشده باشند، فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا می تواند جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش، از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری را درخواست نماید.
مشخصات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌ اینترنتی ياشيل کالا  مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با وارد نمودن کد ملی صحیح و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌ های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
از آنجا که ياشيل کالا یک فروشگاه اینترنتی خرده‌ فروشی است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط کارشناسان فروش ياشيل کالا بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه حساب، پیش از ارسال کالا الزامی است.
افزودن کالا به سبد خرید به هیچ عنوان به منزله قطعی بودن سفارش نیست و فروشگاه اینترنتی ياشيل کالا هیچ مسئولیتی در خصوص تأمین و تحویل این کالاها نخواهد داشت. سفارش ثبت شده حداکثر تا ۲۴ ساعت دارای اعتبار می باشد و حتما در مدت زمان تعیین شده بایستی سفارش توسط مشتری قطعی و وجه سفارش پرداخت شود. جهت پردازش مجدد سفارش ثبت شده بعد از گذشت ۲۴ ساعت، مشتری می بایست با کارشناسان فروش  تماس بگیرید.